Garantier for et trygt kjøp

Vi er trygge på at våre produkter holder god kvalitet, og tilbyr utvidede garantier på enkelte komponenter. Langlo behandler alle henvendelser etter Norsk lovgivning, og Langlo sine retningslinjer for utvidede garantier. 

For å kunne hjelpe deg raskt er det viktig at du har kjøpsdato og kjøpsbevis/ordrebekreftelse tilgjengelig når du kontakter oss. Bruk vårt meldeskjema for reklamasjoner og transportskader.

Mer om dine rettigheter får du hos forbrukerrådet.

 

UTVIDEDE GARANTIER

Hjulebeslag

10 års garanti på hjulbeslag for alle våre skyvedørsfronter – Topaz, Safir, Titan, Retro og Edge. Kjøpsdato og kjøpsbevis må fremlegges.

Glideskinner

Livstidsgaranti på glideskinner i stål med fullt uttrekk og integrert soft-close funksjon. Kjøpsdato og kjøpsbevis må fremlegges.

Hva dekkes ikke av garantien?

Garantien gjelder ikke for produkter som har blitt skadet forårsaket av uhell, eller har blitt lagret, montert, vedlikeholdt eller installert feil. Garantien gjelder ikke hvis produktene har stått ute eller er brukt utenfor hjemmet.


Hva vil Langlo gjøre for å rette opp feil og mangler ved produkter som har utvidede garantier

Langlo forbeholder seg retten til å undersøke produktet, og avgjøre om det dekkes av denne garantien. Langlo vil etter eget skjønn reparere produktet, eller erstatte det med et identisk eller tilsvarende produkt. 

LOVFESTEDE RETTIGHETER

Denne garantien gir deg konkrete rettigheter, men du har også andre rettigheter i henhold til norsk lov. Disse påvirkes ikke av denne garantien.